Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Σκαλίζοντας.....

Προχτές το βράδυ με έπιασε και έψαχνα ότι folder υπήρχε στον υπολογιστή μου (χωρίς να ψάχνω κάτι συγκεκριμένο)..

Ατελείωτα διπλά κλικ, διάφορες μικρο-εκπλήξεις (ωωω κοίτα τι έχω εδώ! ) και μπόλικη διαγραφή.

Τέτοιες δουλειές γίνονται μόνο σε ώρες βαρεμάρας, είναι γεγονός.

Και αναπόφευκτα, μπήκα και στις φωτογραφίες..


Η φωτογραφία έχει τρομερή δύναμη.
Μια στιγμή, που διαρκεί όσο το "κλικ" , μένει εκεί, παγωμένη, για πάντα.
"Με την φωτογραφία σκοτώνεις λίγο θάνατο" είχα διαβάσει κάπου.

Και έτσι, μεταφέρθηκα στον Νοέμβρη του περασμένου χρόνου, να είμαι στο αυτοκίνητο με τον EimaiOSatanas στο πάρκινγκ του Apita Town και να παλεύω να βγάλω μια "καλή φωτογραφία".

Την φωτογραφία που είχα στο μυαλό μου την έβγαλε ο EimaiOSatanas τελικά. Αλλά και οι δικές μου προσπάθειες δεν ήταν κακές...




..με πολύ νερό πάνω στο τζάμι...




Εστιάζοντας στις σταγόνες...




Και τελικά άλλος έβγαλε την φωτογραφία που είχα στο μυαλό μου... waaaaaaaa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου